dissabte, 12 de novembre del 2011

Menut bolet!

A les aules d'infantil estem treballant la tardor. S'hem passat el mes d'Octubre amb la dita: "Si a l'Octubre plou, el pebràs es mou". El conte que estavem treballant també era de pebrassos.
Els xiquets i xiquetes de 4 anys a final de mes quan va començar a ploure estaven tots emocionats pensant en que faríem pebrassos. Pels matins a l'assemblea la majoria deien que no els havien tastat mai, no sabien el gust ni l'olor (a mi m'agrada molt les dos coses). Pensava en com podia solventar açò però enguany els pebrassos per falta de pluja són escassos i per tant caríssims.
Ho comente en casa i la meua cunyada Mª Carmen que és molt buscadora de bolets de xop em deia de buscar-los però ho veia molt complicat per als meus xiquets i xiquetes: Teníem que transladar-se a zones un poc...Difícils? També havia pensat la possibilitat de comprar-los i deixar-los a una zona de serra per a que els  i les xiquetes els trobaren però comentant-ho amb les companyes em deien lo cars que estan.

Però res com parlar les coses: En uns dies Cris em deia: -I si comprem una bala de xampinyons?. Pensat i fet, ja està al corredor i supose que aquest cap de setmana molts ja sabran el gust que tenen, de l'olor ja em vaig encarregar jo quan els tallava.Ara hem de tindre cura d'ells així aniran eixint i en durem a casa. 
No és el mateix que els pebrassos, ho sé!. L'any que ve ho tornarem a intentar!.
Marian Llàcer Pla

3 comentaris:

  1. No pareu! Vos vaig vore al periòdic. Molt Bé.

    Empar

    ResponElimina
  2. Mira!!!, doncs no va vindre contenta Clara ni res amb el seu pebras. No arribava l'hora de sopar per poder tastar-lo.
    Esperem que "Ibertrola" ens deixe algo de serra per anar a fer-ne (en que no s'electrocutem buscant-los prou).

    salutacions

    _Vicent.

    ResponElimina
  3. Gràcies Empar. Ja saps este món mai pare i per tant...
    Vicent el dilluns de seguida ens ho va dir en l'assemblea i a més segons ella li va agradar molt!. En quant a la serra...Quina llàstima!

    Moltes gràcies pels ànims que donen els vostres comentaris a les mestres d'educació infantil. Un bes
    Marian

    ResponElimina