divendres, 25 de maig del 2012

ALBAIDA...bonica!

(El títol de l'entrada a més de la continuació de la dita, també és un cant d'enyor de les mestres ;)  ).

Aquesta careta amiga, és la primera que hem vist aquest matí. Pareix que hui també farà un bon dia. Han dormit tota la nit. Ara els pardalets de Benigànim canten a tot pulmó. Uiiiiiiiiiiis ja comencem a escoltar veuetes a l'habitació. Comença l'hora de vestir-se... La locura!

Que bo l'esmorzar! I és que hem d'omplir la panxeta. Després els de 3 i 5 anys anirem a fer pa i els de 4 anys melmelada. Els de primer van al camp i els de segon a fer reciclatge.
Comencem la tasca. Fa molt bon dia.


 Ja hem acabat els taller d'aquest matí, els de 4 anys hem fet un pa molt bo i els de 3 i 5 anys he fet paper reciclat, estem llavant-se les mans que la paella es gela.
Dine jo, dines tu, dina ell-ella, dinem nosaltres, dineu vosaltres, dinen ells-elles. La segona foto per a les mares-pares de primària, que també ens segueixen.
Açò és el després.
El després de menjar a deshores, de perseguir amb les càmeres als xiquets i xiquetes del Covalta, de ser perseguides per les cabres, de tragar la pols del camí, de fer les maletes nostres i d'ells, de dormir malament...He dit de dormir malament? Totes? Mmmmh no sé, que penseu? Fem totes cara de dormir malament?

Cicle d'Infantil
P.D: En uns intants vos els-les tornem  ;)

9 comentaris:

  1. BON DIA!!!!! QUE ACABEU DE PASSAR MOLT BON DIA I DISFRUTEU LES HORETES QUE VOS QUEDEN,ES NOTA ESTA HORETA LA FALTA DE LA XIQUETA(DESPERTARLA, VESTIRLA,FER EL MOÑO....)ANEM A TREBALLAR I QUE PASSEN LES HORETES RAPIDETES PER VORER EIXES CARETES DE FELIÇITAT,MOLTES GRACIES DE TOT. MARI CARMEN (MARE DE NEREA)

    ResponElimina
  2. Que be que ho esteu fent, Així dona gust deixar-los anar. El meu fill es de 2 pri. pero de segur esta igual de be que vosaltres. Gracies per tot, penseu que deixem en les vostres mans el millor que tenim, ELS NOSTRES FILLS.GRACIES ,SUNSI MARA DE MARC

    ResponElimina
  3. BON DIA A TOTS I TOTES
    Per allà al fons veig la meua gorretaaaa!
    Quines ganes tinc de menjar-me'l a besos i notar la seua oloreta, ara que hui...serà pudoretaaaa!
    Disfruteu que s'acaba.

    Viri

    ResponElimina
  4. Hui m'han faltat les corregudes matineres....i la cançò del bon dia.Acabeu de passar-ho d'allò més bé,però tinc unes ganes de tindre a Roser per damunt meu ..ufff,a la meua neboda Júlia contant-nos amb tot detall com era el cavall.... i menjar-se les a besades.

    Per cert crec que ja no vos torne a Baia,ja s'ha fet a la familia i la volem molt.....ens deixeu que se la quedem????

    ResponElimina
  5. BON DIA !!!!!!

    VEIG A VICTOR JA A PUNT D´ESMORSAR ,ES VEUEN
    CONTENTS, JA TOTS SENTAETS A LA TAULA.
    M´HA FALTAT EL DESPERTADOR DE TOTS ELS DIES
    ¡ MAAMIIIII QUE JA ESTIC DESPERTTTTT!
    MOLTES GRACIES PER TOT EL QUE ESTEU FENT

    ACABEU DE PASSAR-HO MOOOOOOLT BE

    UN BESSET MOOOOOOOLT FORT.....

    MARI CARMEN

    ResponElimina
  6. BON DIA A TOTS I A TOTES , QUE ENVEJA EN DONEU, QUE BE HO ESTEU PASSANT, ACABE DE VORER AL MEU XIC D´ESQUENA, QUE ALEGRIA PODER PARTICIPAR DE TOT EL QUE FEU,QUE TRANQUILITAT DONA VORER QUE ESTAN PASSAN-HO D´ALLO MES BE, PER AIXO DONE LES GRACIES A LES SUPER MESTRES D´INFANTIL PER TOT EL QUE FAN PELS NOSTRES XIQUETS.
    BE,PERLETES ESTA VESPRA ES VEGEM ,BESETS AL MEU XIC SERGIO.

    LUCIA VILA

    ResponElimina
  7. A ELS XIQUETS, APROFITEU QUE JA S`ACABA
    DISFRUTEU AL MAXIM QUE QUEDA POC.
    AXÒ A SIGUT MOLT ESPECIAL PER A MI, JA QUE ES LA PRIMERA VOLTA QUE CARLA A EIXIT SOLS.
    MOLTES GRACIES A LES MESTRES PER LA LLAVOR QUE FAN DIARIAMENT PER ELLS, PERO ESPECIALMENT AQUESTS DOS DIES

    ResponElimina
  8. ANIM A IXES MESTRES QE ESTA NIT DORMIREU SENSE XIQUETS MENOS EVA POBRETA

    ResponElimina
  9. POBRETES QUE CARETES, SI NO VAN CARA A L´AIRE ,DORMIU ,DORMIU QUE FALTA VOS FA,VOSALTRES ESTEU FETES POLS ,PERO ASI LES FIERES ESTAN COM SI FOREN LES NOU DEL MATI, FRESCOS COM UNA ROSA, PERO QUAN TOQUEN EL LLIT DE SEGUR QUE CAUEN ROLLATS, SERGIO DIU QUE NO VOL VINDRE A DORMIR A CASA , QUE VOL TORNAR A LA SEUA LLITERA, AIXI ES QUE ANEU PREPARAN-SE PER A LA PROXIMA.
    BE, EM DESPEDIX JA I VAIG CAP A CASA QUE ENCARA ESTIC EN LA PAPE,I TINC GANES DE VORER ALS MEUS TROSSETS.
    ADEU A TOTS I A SEGUT UN GRANDISSIM PLAER COMPARTIR AQUESTA AVENTURA AMB TOTS VOSALTRES.
    GRACIES A TOTS .FELICITATS A LES MESTRES.

    ResponElimina