dimecres, 21 de setembre del 2011

Mare! Vull ser artista.

No fa massa temps penjava un escrit amb el títol: “D’Albaida a Broadway”. Broadway és uns dels carrers més famosos de Manhattan. És el punt de referència per als 19 teatres que formen el “cercle Broadway”. Destacades figures del cinema i del món de l’espectacle han actuat allí.
Nosaltres, els xiquets i xiquetes d’infantil hem eixit de moment al Levante, a la secció “Aula”, però qui sap: poquet a poquet…
Podeu mirar l'enllaç fent clic en aquesta direcció (pàgina 2)
Notícia del Festival al Diari Levante


De vegades pense que res és fruit de la casualitat. Aquest matí a l’estora parlavem de: Sanchis Guarner- Vall d’Albaida- Poesia. Ha passat com vaig a contar: Jordi Roig alça la ma i diu:
-Tinc una idea: podríem fer un teatre a la tardor!
M’he posat a explicar que de moment treballaríem poesia per que la tardor era ja demà i dic:
-Tinc una altra idea! A la primavera fem un teatre, com el curs passat!
Tots i totes s’ha posat a cridar: Béeeee!!!!
Jo de seguida he pensat: “Mare meua açò no ho podré parar”.

Marian Llàcer Pla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada