dilluns, 12 de març del 2012

BAIA

Hola sóc Baia. Sóc de Montaverner però ara me n’he vingut a viure ací al Covalta. Hui he estat bastant nerviosa però contenta a la vegada. Tenia moltes ganes de vore-vos. 

Aquesta vesprada ha estat molt bé, jo des de dins vos mirava les caretes i com em parlàveu baixet per a que jo no m’assustara. Aquesta setmana la passaré a la classe de 5 anys, la que ve a la de 4 i a l’altra a la de 3 anys.
Sols dir-vos uns consellets per a que jo ho passe més bé:
-La gàbia ha d’estar en un lloc alt per a poder vore-la bé. On no em done la llum directa del sol.
-Dec d’estar tranquil·la, no em feu sorolls ni m’assusteu. Sòc molt sensible. Per a jugar em parlareu baixet i jo vos contestaré amb un so molt graciós que faig.
-Menge un grapadet de pinso al dia i també m’agraden molt les verdures.
-No bec llet, ni carn,ni ous,ni sucs, ni refrescos, ni creïlles, ni cebes, ni alls, ni conserves.
-M’agrada molt beure aigua. No em deixeu sense ella!
                                                                         

 BAIA 

2 comentaris:

  1. Nosaltres creïem que tindríes vergonya els primers dies, però ja vegem que t'agrada molt que s'acostem a vore't i a dir-te cosetes perque de seguida t'arrimes als ferrets i traus el nasset per olorar-nos.

    Es nota que estàs contenta amb nosaltres!

    Encarna

    ResponElimina
  2. Si, poc a poc m'acostumaré. Mai havia vist tan de cabet assomar-se. M'agrada estar tranquil.la i la veritat és que els xiquets i xiquetes del Covalta em parlen molt baixet. Quina sort tinc!

    BAIA

    ResponElimina